Kıbrıs'ta 17 Yaşındaki Öğrenci Bakteriyel Menenjit Nedeniyle Yoğun Bakımda
Kıbrıs'ta 17 yaşındaki bir öğrenci, bakteriyel menenjitin neden olduğu sepsis gelişmesinin ardından Lefkoşa Genel Hastanesi yoğun bakım ünitesine kaldırıldı. Durumu kritik olmaya devam ediyor.
Sağlık ve Sosyal Refah Örgütü sözcüsü Haralambos Harilaou'ya göre, genç hasta sürekli tıbbi gözetim altında ve doktorlar hayatını kurtarmak için ellerinden geleni yapıyor.
"Hepimiz onun tedaviye yanıt vermesini umut ediyor ve dua ediyoruz. Temas takibi zaten başladı," dedi Harilaou.
Bu arada, altı aylık bir bebekte görülen ikinci bakteriyel menenjit vakası hakkında konuşan Harilaou, bebeğin hala Makarios Hastanesinde olduğunu ancak iyileşme belirtileri gösterdiğini ve tedaviye iyi yanıt verdiğini doğruladı.
Geçen hafta Kıbrıs'ta aynı gün içinde iki çocukta bakteriyel menenjit vakası bildirildi. Sağlık yetkilileri, vakalar arasında herhangi bir bağlantı olmadığını teyit etti.
Ayrıca ilginizi çekebilir:
- Limasol'da bir erkek ve bir döviz bürosu kripto para işlemi sırasında €100.000 kaybetti
- Kupa finalinin ardından üç taraftara Kıbrıs’taki stadyumlara giriş yasağı getirildi
- Kıbrıs otoyolları üzerinde dronlar uçurulacak — neyi kaydedecekler?
- 7 Haziran’dan itibaren Kıbrıs’ta ve AB genelinde işverenler maaş tutarını mülakat öncesi açıklamak zorunda olacak
- Tıp, bilişim ve muhasebe — Kıbrıslı adayların en çok tercih ettiği bölümler


Yorumlar